Polityka Prywatności

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych pozyskanych przez Sklep Internetowy www.aiszef.pl (zwany dalej: „Sklepem”).

Właścicielem Sklepu i jednocześnie Administratorem Danych Osobowych jest Michał Dziwisz z siedzibą w Rabie Wyżnej 539F, 34-721 Raba Wyżna –  prowadzącego działalność nierejestrowaną zgodnie z ustawą z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców zwanym dalej „Administratorem”.

Administrator dokłada szczególnej staranności do poszanowania prywatności Klientów odwiedzających Sklep Internetowy.


§ 1 Zbieranie danych

Administrator zbiera informacje dotyczące osób fizycznych dokonujących czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością, zwanych dalej jako Klienci.

W przypadku rejestracji Konta Klienta w Sklepie, Klient samodzielnie ustala hasło dostępu oraz podaje następujące dane:

  • Imię i nazwisko;
    • Adres e-mail;
    • Hasło.

W przypadku zamówienia Klient podaje następujące dane:

  • Imię i nazwisko;
  • Adres e-mail;
  • Hasło.
  • Numer telefonu

Anonimowe dane gromadzone automatycznie:

  • Adres IP
  • Typ przeglądarki
  • Rozdzielczość ekranu
  • Przybliżona lokalizacja
  • Otwierane podstrony Sklepu
  • Czas spędzony na odpowiedniej podstronie Sklepu
  • Rodzaj systemu operacyjnego
  • Adres poprzedniej podstrony
  • Adres strony odsyłającej
  • Język przeglądarki
  • Prędkość łącza internetowego
  • Dostawca usług internetowych

Dane zbierane podczas rejestracji  mogą być samodzielnie zmieniane przez Klienta po zalogowaniu się do Konta Klienta. Hasło jest przechowywane w formie zaszyfrowanej zapewniającej bezpieczeństwo danych Klienta.

 

  1. Podczas korzystania ze stron internetowych Sklepu pobierane są automatycznie dodatkowe informacje (adres IP przypisany do Państwa komputera lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego).
    7. Od Klientów mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych w naszym Sklepie Internetowym.

§ 2 RODO

Dane osobowe zbierane przez Administratora za pośrednictwem strony internetowej są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO.

RODO (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych)

Zgodnie z przepisami RODO, Klient posiada szereg uprawnień w zakresie przetwarzania danych osobowych, które obejmują:

  • Prawo dostępu do danych osobowych: Możliwość otrzymania informacji o zakresie przetwarzania danych osobowych oraz uzyskania ich kopii.
  • Prawo do sprostowania danych osobowych: Korygowanie wszelkich nieprawidłowości lub błędów w przetwarzanych danych osobowych oraz uzupełnienie ich, jeśli są niekompletne.
  • Prawo do usunięcia danych osobowych („prawo do bycia zapomnianym”): Żądanie usunięcia danych osobowych, w szczególności gdy nie są one już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane.
  • Prawo do ograniczenia przetwarzania: Żądanie ograniczenia przetwarzania danych osobowych w określonych przypadkach.
  • Prawo do przenoszenia danych: Otrzymanie danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego oraz prawo do przesłania tych danych innemu administratorowi.
  • Prawo do wniesienia sprzeciwu: Sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, w tym profilowania, szczególnie gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora.
  • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego: W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, istnieje możliwość wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Prawo do odwołania zgody na przetwarzanie: Możliwość cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie, jeśli przetwarzanie opiera się na wyrażonej zgodzie.

Uprawnienia te są realizowane zgodnie z warunkami określonymi w art. 16 – 21 RODO. Należy jednak zauważyć, że wymienione uprawnienia nie mają charakteru absolutnego i mogą podlegać ograniczeniom w odniesieniu do niektórych operacji przetwarzania danych osobowych.

Administrator zapewnia pełną poufność wszystkich powierzonych nam danych osobowych. Administrator zobowiązuje się do wdrożenia wszystkich niezbędnych środków bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych zgodnie z obowiązującym prawem. Dane osobowe są zbierane z należytą starannością oraz zabezpieczane przed dostępem osób trzecich.

W przypadku pytań lub potrzeby uzyskania dodatkowych informacji dotyczących sposobu i celów przetwarzania danych osobowych, zachęcamy do kontaktu za pośrednictwem adresu e-mail: [aiszef.kontakt@gmail.com].


§ 3 Wykorzystywanie danych

1.W przypadku dokonania Rejestracji Konta Klienta w Sklepie, dane Klientów wykorzystywane są w celu: utworzenia indywidualnego Konta Klienta, zarządzania tym kontem oraz zapewnienia możliwości dokonania zakupów w Sklepie, w tym realizacji złożonych zamówień. Rozwiązujemy również problemy techniczne, obsługujemy zapytania i zgłoszenia, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy) oraz kontaktujemy się z Tobą, w tym w celach związanych ze świadczeniem usług. Dokonanie zakupu jest możliwe wyłącznie po dokonaniu rejestracji i zalogowaniu się na Konto Klienta.

 W przypadku, gdy Klient wybierze płatność poprzez system HotPay, jego dane osobowe są przekazywane w zakresie niezbędnym dla realizacji płatności spółce ePłatności Sp. z o.o. Sp. k., z siedzibą w Andrychowie, ul. 27 Stycznia 9, 34-120 Andrychów, zarejestrowaną przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000655383, posiadająca numer NIP: 5512627897, REGON: 366165170.

Dane nawigacyjne mogą być wykorzystywane w celu zapewnienia Klientom lepszej obsługi, analizy danych statystycznych i dostosowania Sklepu Internetowego do preferencji Klientów, a także administrowania Sklepem Internetowym.


Dodatkowo, przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Twoich danych dla celów podatkowych i rachunkowych.

Przetwarzamy też dane osobowe Klienta w celach wskazanych poniżej, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu www.aiszef.pl, którym jest:

  • monitorowanie aktywności Klienta, obejmującej np. wyszukiwanie słów kluczowych oraz zarządzanie Twoją aktywnością na www.aiszef.pl;
    • dopasowanie reklam zgodnie z uprzednio przeglądanymi przez Klienta treściami, dostosowywanie kategorii ofert lub poszczególnych ofert na podstawie aktywności Klienta na www.aiszef.pl;
    • prowadzenie wobec Klienta działań marketingowych w tym prowadzenia marketingu bezpośredniego;
    • kontaktowanie się z Klienta, w tym w celach związanych z dozwolonymi działaniami marketingowymi, poprzez dostępne kanały komunikacji, w szczególności i za Twoją zgodą – przez e-mail;
    • prowadzenie analiz statystycznych;
    • przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych, oraz zapewnienie rozliczalności (wykazania spełnienia przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa).

Jeśli Klient wyrazi zgodę, przetwarzamy dane osobowe Klienta w celu:
• zapisywania danych w plikach cookies, gromadzenia danych ze stron www i aplikacji mobilnych;
• organizacji konkursów oraz akcji promocyjnych, w których Klietn może wziąć udział.


Dane osobowe, które Użytkownicy dobrowolnie podają, są przetwarzane również w celu realizacji usług elektronicznych, takich jak Usługa Newslettera, w tym przesyłanie treści reklamowych za zgodą Użytkowników, oraz komunikacji Administratora z Użytkownikami w sprawach związanych z Serwisem i ochroną danych. Ponadto, dane te są przetwarzane w celu zapewnienia prawnie uzasadnionych interesów Administratora. Dane o Użytkownikach, które są gromadzone anonimowo i automatycznie, są przetwarzane w celu prowadzenia statystyk oraz w celu zapewnienia prawnie uzasadnionych interesów Administratora.

 

 

§ 4 Dostęp do danych

Dane Klienta mogą być także udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności właściwym organom wymiaru sprawiedliwości oraz podmiotom wskazanym w punkcie: „Wykorzystywanie danych”.

Administrator zapewnia Klientom, którzy posiadają Konto Klienta, nieprzerwany dostęp do swoich danych i możliwość ich modyfikacji w każdej chwili. W celu dokonania modyfikacji należy zalogować się do Konta Klienta w Sklepie. Klient ma możliwość usunięcia danych osobowych ze zbioru danych poprzez kontakt mailowy z administracją strony pod adresem aiszef.kontakt@gmail.com. Administrator może odmówić usunięcia danych Klienta, jeśli ten naruszył obowiązujący na stronie Regulamin, a zachowanie danych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności a w szczególności dochodzenia przez Administratora roszczeń od danego Klienta.

 

 

 

§ 5 Uprawnienia w zakresie zbierania danych.

Gwarantujemy spełnienie wszystkich praw Klienta wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Z uprawnień tych Klient może skorzystać gdy:
• w odniesieniu do żądania sprostowania danych: Klient zauważy, że dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
• w odniesieniu do żądania usunięcia danych: Dane Klienta nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane przez Administratora; Klient cofa swoją zgodę na przetwarzanie danych; Klient zgłosi sprzeciw wobec przetwarzania danych; Dane Klienta będą przetwarzane niezgodnie z prawem; dane powinny być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa;
• w odniesieniu do żądania ograniczenia przetwarzania danych: Klient zauważy, że dane są nieprawidłowe – możesz żądać ograniczenia przetwarzania danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych; Dane Klienta będą przetwarzane niezgodnie z prawem, ale Klient nie będzie chciał, aby zostały usunięte; Dane Klienta nie będą nam już potrzebne, ale mogą być potrzebne Klientowi do obrony lub dochodzenia roszczeń;
• w odniesieniu do żądania przeniesienia danych: przetwarzanie danych Klienta odbywa się na podstawie zgody Klienta lub umowy zawartej z Klientem oraz, gdy przetwarzanie to odbywa się w sposób automatyczny
• w odniesieniu do sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych Klienta: przetwarzanie danych osobowych Klienta odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony przez szczególną sytuację, w której Klient się znalazł, Dane osobowe przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym są profilowane dla tego celu.

Klient ma prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas danych osobowych do właściwego organu ochrony danych osobowych.

 

§ 6 Kontrola Plików Cookies

Sklep www.aiszef.pl wykorzystuje pliki  „cookies”.

Wykorzystanie plików “cookies” jest niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Sklepu.

Administrator Sklepu używa własnych plików cookies, aby lepiej zrozumieć interakcje użytkowników z treściami na stronie, zbierając informacje o sposobie używania Sklepu, źródle skąd użytkownicy są przekierowywani oraz o liczbie i długości wizyt. Te informacje są anonimowe i służą do tworzenia statystyk użytkowania witryny, nie zawierają danych identyfikujących osoby.

Administrator korzysta z plików cookies pochodzących z zewnątrz, w szczególności od Google Inc. z USA, w celu gromadzenia ogólnych danych statystycznych za pomocą Google Analytics.

Każdy użytkownik Sklepu w ustawieniach swojej przeglądarki może sam zdecydować o dozwolonych plikach cookies jakie mogą być wykorzystywane przez poszczególne Sklepy.

 

§ 7 Czas przechowywania danych.

1.Administrator przechowuje dane Klienta przez czas obowiązywania umowy zawartej z Klientem , a także po jej zakończeniu w celach: • dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy;
• wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych;
• zapobiegania nadużyciom i oszustwom;
• statystycznych i archiwizacyjnych. 2.Przechowujemy dane osobowe Klienta dla celów marketingowych przez okres obowiązywania umowy lub do momentu wniesienia przez Klienta sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi wcześniej. 

W celu rozliczalności, tj. udowodnienia przestrzegania przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych, będziemy przechowywać dane przez okres, w którym Administrator zobowiązany jest do zachowania danych lub dokumentów je zawierających, aby udokumentować spełnienie wymagań prawnych i umożliwić kontrolę ich spełnienia przez organy publiczne.

 

§ 8 Zabezpieczenia 

1.Administrator stosuje zabezpieczenia zapewniające ochronę danych przed utratą, niewłaściwym wykorzystaniem i modyfikacją. 

Administrator zobowiązuje się chronić wszelkie Państwa dane zgodnie z normami ochrony bezpieczeństwa i zachowania poufności. 2.Dane osobowe w serwsie www.aiszef.pl są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2015.2135 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. 3.W przypadku, gdy Klient posiadający konto w Sklepie utracił w jakikolwiek sposób hasło dostępu, Sklep Internetowy umożliwia wygenerowanie nowego hasła do konta w Sklepie. www.aiszef.pl nie wysyła jednak przypomnienia hasła. Hasło Klienta jest przechowywane w bazie danych w formie zaszyfrowanej, w sposób uniemożliwiający jego odczytanie. Celem wygenerowania nowego hasła należy podać adres e-mail w formularzu dostępnym pod linkiem „Nie pamiętam hasła”, podanym przy formularzu logowania do konta w Sklepie Internetowym. Klient na adres poczty elektronicznej podany podczas Rejestracji lub zapisany w ostatniej zmianie profilu, otrzyma wiadomość elektroniczną, w której będzie zamieszczone odwołanie do dedykowanego formularza udostępnionego na Stronie Internetowej Sklepu, gdzie Klient będzie miał możliwość określenia nowego hasła. 4.Administrator nigdy nie wysyła żadnej korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej, z prośbą o podanie danych do logowania, a w szczególności hasła dostępowego do Konta Klienta. Informacje takie nie są również udostępniane drogą tradycyjnej korespondencji, e-mailową i telefoniczną. 5.Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych zamówienia oraz Ogólnych Warunków (regulamin) następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej. Tutaj w każdej chwili można zapoznać się z Ogólnymi Warunkami (regulamin). Wcześniejsze zamówienia są dostępne w ramach konta, po zalogowaniu.

Korzystanie ze wskazanych wyżej uprawnień jest możliwe poprzez przesłanie stosownego żądania na podany wyżej adres administratora, pisemnie lub elektronicznie.

 

Postanowienia końcowe

Administrator nie przekazuje danych osobowych Klienta poza Europejski Obszar Gospodarczy.

Dane osobowe Klienta  będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, jednakże nie będzie to wywoływać wobec Ciebie żadnych skutków prawnych lub w podobny sposób istotnie wpływać na sytuację Klienta

Administrator wdraża techniczne i organizacyjne metody gwarantujące ochronę przetwarzanych danych osobowych, które są adekwatne do potencjalnych ryzyk oraz rodzajów danych podlegających ochronie. Dane są chronione przed dostępem przez nieautoryzowane osoby, nielegalnym przekazaniem, przetwarzaniem niezgodnym z obowiązującymi prawami, a także przed ich modyfikacją, utratą, uszkodzeniem czy zniszczeniem.

W kwestiach nieomówionych w obecnej Polityce Prywatności znajdują zastosowanie właściwe regulacje ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) oraz innych odpowiednich ustaw polskiego prawodawstwa.

Scroll to Top